Nyt varmeanlæg styrer både varme og kulde

To systemer bliver til ét i det nye varmesystem Alde Compact 3020 High Efficiency. Med Aldes nye varmeanlæg kan man styre både varme og kulde fra betjeningspanelet i campingvognen eller autocamperen. Som prikken over i'et er der mulighed for let at skifte mellem gas- og eldrift og for at slukke for varmtvandsproduktionen om natten.

Når Alde kommer med sit nye opdaterede varmesystem Alde Compact 3020 High Efficiency, er det med en række nye funktioner. Betjeningspanelet er opdateret og mere brugervenligt og har blandt andet en fuldskala klimaautomatik. Temperaturen indstilles efter ønske, og sammen med en Truma Aventa Comfort sørger varmeanlægget for, at den ønskede temperatur opretholdes. Med nye funktioner som night mode og day mode kan man indstille systemet automatisk, som man ønsker det, både om natten og om dagen. Det nye system kan også udstyres med et avanceret «option board» med premiumfunktioner som varmeveksler, booster, gulvvarme og et ekstra varmtvandsapparat Alde Compact 3020 er kontrolleret og godkendt i henhold til ny standard ECE R122 & R10 og varmeanlæggets udførelse er det samme som for modellen Alde Compact 3010.

– Alde har altid stået for intelligente løsninger og vores nye varmeanlæg er udført i ægte Alde-ånd. Vi har arbejdet længe med udviklingen af det nye system, og vi tror, at mange synes, at deres nye mobile hjem bliver endnu mere komfortabel med det nye varmeanlæg, siger Håkan Streimer, Sales & Marketing Manager hos Alde.

Alde fremstiller varmesystemer til autocampere og campingvogne. Manden bag nutidens Alde er den finurlige opfinder og entreprenør Alde Rask. Allerede i 50'erne savnede Alde komfort i den campingvogn, som han fik bygget til sin familie. I 60'erne lancerede Alde det første varmeanlæg til fritidskøretøjer, som hurtig fik opmærksomhed for sin effektivitet. Virksomheden har stadig sit hovedkontor og sin produktion i Farlöv uden for Kristianstad i Sverige og er i dag førende inden for sit område og repræsenteret på et stort antal markeder.

Alde Compact 3020 kan købes hos Aldes forhandlere, se liste på www.alde.se/support/alde-servicestaellen

Læs mere om Alde på www.alde.se

Download billeder i højopløsning www.alde.se

Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere information, bedes du venligst kontakte:

Karin Pontén, Pressekontakt pr-kontor, +46 708 66 66 31, karin.ponten@varprbyra.se