Test et unikt og nyt koncept, der pirrer barnets nysgerrighed og lyst til at lære.

Alga lancerer nu Alga Learning – et helt nyt koncept bestående af 10 spændende og lærerige æsker for børn i alderen 3-6 år. Æskerne er meget farverige og har et pædagogisk indhold. Vi vil gerne have lov at sende prøver af disse til jeres redaktion 6. augusti, så I kan teste disse sammen med nogle børn . Barnet lærer om tal, bogstaver, ord, klokken, ugedagene samt vor geografi i Norden. Derudover trænes finmotorik, og hukommelse og logik.

Alga Learning produkterne vil være at finde i butikkerne fra medio august 2012.

Kontakt press@algaspel.se med information om kontaktperson med e-mail- samt postadresse hos jer , - så sender vi nogle æsker retur.

Glade sommerhilsner

Annika Furuvik, produktchef
Alga AB

www.algaspel.se

Om os

AlgaAlga AB blev grundlagt 1917 i Stockholm og har siden 1983 været en del af BRIO-koncernen med hovedkontor i Malmø. Alga står bag klassiske selskabsspil som f.eks. Matador, Junior Matador og Afrikas Stjerne – berømte spil som findes i mange danske hjem. Alga har desuden æsker med div. eksperimenter, udendørsspil samt puslespil i sortimentet. Det seneste skud på stammen i Alga-familien er ’Alga Learning’ - en pædagogisk produktserie til førskolebarnet. Produkterne sælges i hele Norden. På www.algaspel.se finder du en præsentation af hele Alga-sortimentet.