Spar op til 85% af energiforbruget i dag!

Report this content

Vi ved LyskilderDirekte sælger alle former af elpærer, fluorescerende elpærer, energibesparende og LED-lamper. Vi arbejder sammen med Philips til at producere de bedste lys for dig som forbruger og virksomhedsejeren. Vi har lagt et stort fokus på at levere lamper af højeste kvalitet, og vi har derfor valgt at indgå partnerskab med Philips. Philips er en af de bedste producenter af lyskilder.

Kunsten til at spare op til 85% på energiforbruget har at gøre med livet i vores sparepærer. Philips LED-lys har en overlegen lang levetid. Hvis man sammenligner livet af en almindelig pære, så holder en LED-lampe i gennemsnit 5 gange længere. Hvad er karakteristisk for en LED-lampe er, at det er miljøvenligt og indeholder ingen kviksølv. Oven på det fri for UV-og IR-lys som forhindrer materialet ino mdet belyste område er bleget. Mange af Philips LED-lys kan dæmpes med en styrke mellem 0-100%.

Vi tilbyder mængderabatter og gratis forsendelse på alle køb over 950kr. Vi er temmelig sikre på at vi har de bedste priser på Philips pærer. Vi kan tilbyde op til 50% rabat når du køber en masse af vores produkter fra Philips. På LyskilderDirekte vil du finde over 2000 forskellige Philips-pærer, lysstofrør, LED, CDM, Halogen, Lysstofrør, PL, TL og mange flere til yderst gode priser! Dine lamper afsendt af UPS inden for 24 timer bestilling med hurtig og sikker levering (2-4 dage)!

Desuden driver vi en blog hvor vi annoncere ledige stillinger, nyheder, interessante artikler om belysning og andre ting der er relevante for dig der er interesseret i vores lamper. Vi opdaterer et par gange om måneden, og vil gøre vores yderste for at besvare alle vores kunders spørgsmål.

For mere information, besøg venligst www.lyskilderdirekte.dk

Kontakte os

Telefon:            89 88 09 71