Symmetra PX48 – Ny skalbar UPS i kompakt format från APC

Report this content

APC lancerer nu Symmetra PX48, den seneste generations alt-i-et løsning til datacentre, når det drejer sig om strømbeskyttelse. Med en forøgelse på 140% af densitet og effektivitet, leverer Symmetra PX en sikker strømforsyning på op til 48 kilowatt, som svarer til et datacenter med fem til ti racks, i et smidigt format.

Systemet er udviklet til at beskytte forretningskritiske IT-systemer med høje krav til regelmæssig og nedbrudsfri drift. Med en kapacitet for skalérbar distribution af strømforsyningen samt nye effektive batterier, som giver en forøget livslængde på 25% udbygges produktfamilien nu. Dermed sikrer Symmetra sin position som et system med høj tilgængelighed og lave anskaffelsesomkostninger.

Symmetra PX er baseret på APCs patenterede system med dobbeltkonverterende teknologi og med en operativ effektivitet på 95%, giver det en højere virkningsgrad end tilsvarende løsninger på markedet.

- Med Symmetra PX48 tilbydes et tilforladeligt og energieffektivt UPS-system, og på grund af skalérbarheden kan systemet tilpasses til den aktuelle driftssituation allerede fra dag ét. Virksomheder kan let fastslå deres eksakte behov for strøm og opfylde disse krav uden overdimensionering. Det giver lavere omkostninger, både når det gælder investering og drift, og det smidige format gør installationen enkel og hurtig.
PX48 er helt enkelt et produkt med masser af kraft i et kompakt format, siger Kristoffer Nyhlén, salgschef på APC, som er verdensførende producent af produkter til strømbeskyttelse og strømforsyning.

Som et led i APCs bestræbelser på at kunne tilbyde løsninger til lavere strømforbrug og reducerede omkostninger til køling, bliver den nye Symmetra PX48 en lethåndtérlig del af helhedsløsningen til datacentre. Systemet har konfigurérbar strømfordeling og behøver ikke at blive lukket ned ved udbygning eller service.

Tags: