Prøv en ny følelse med Arbeskos X-40-indlægssål

Report this content

Arbesko lancerer nu en indlægssål i materialet X-40. X-40-inlægssålen virker ikke bare dæmpende, men giver også energien tilbage - lidt ligesom en trampolin. Det giver op til 40 % bedre returenergi for dig, som bruger indlægssålen.

Også for gør det selv-folk gør skoene en forskel på, hvor meget du orker, og hvor træt du bliver. Ved havearbejde kan du udsætte fødderne for kræfter, som svarer til 3-4 gange din kropsvægt. Derfor er det en god nyhed, at sikkerheds- og arbejdsskovirksomheden Arbesko nu lancerer den nye indlægssål X-40. Ud over at give op til 40 % mere returenergi er X-40-indlægssålen også designet til at give støtte for både svang og hælparti, transportere fugt fra foden væk og ånde. Indlægssålen giver en helt ny følelse.

–      X-40 har præcis de egenskaber, som vi gerne vil opnå, når vi designer indlægssåler. Den giver brugeren særdeles god dæmpning og returenergi, og samtidig er indlægsålen stærk, åndbar og kan bortlede fugt, siger Peter Svensson, driftschef hos Arbesko. Det styrker vores løfte om kvalitet, ergonomi, komfort og sikkerhed yderligere.

Lanceres fra starten i seks modeller
X-40-sålen vil fra starten blive lanceret i seks forskellige skomodeller for senere at blive indført i resten af sortimentet. De vil tilmed kunne købes separat som tilbehør. Sålerne fremstilles af en af verdens største producenter af indlægssåler, Ortholite.

Markedsledende svensk familievirksomhed
Arbesko er en familievirksomhed i femte generation og er markedsledende i Sverige inden for arbejds- og sikkerhedssko. Virksomheden har både udvikling og produktion i Sverige på hovedkontoret i Örebro og fabrikkerne i Kumla og Strömstad.

Bløde sko, hårde facts
4 mm                … tynd er indlægssålen X-40 fra Arbesko, som giver 40 % bedre returenergi og øget komfort.
10 måneder     … har det taget for Arbeskos udviklingsafdeling at udvikle og teste den nye indlægsål X-40 sammen med Ortholite.
1839                 … var Anders Andersson først i Sverige med at sælge sko i partier og lagde dermed grunden til det, som i dag er Arbesko.

Vil du og din redaktion prøve indlægssålen X-40?
Send dine kontaktoplysninger og din skostørrelse til press@arbesko.se

Hvis du ønsker yderligere oplysninger, kan du kontakte

Peter Svensson, 46 19-30 66 08, peter.svensson@arbesko.se
Martin Ruist, 46 739-32 12 62, press@arbesko.se

Citater

X-40 har præcis de egenskaber, som vi gerne vil opnå, når vi designer indlægssåler. Den giver brugeren særdeles god dæmpning og returenergi, og samtidig er indlægsålen stærk, åndbar og kan bortlede fugt. Det styrker vores løfte om kvalitet, ergonomi, komfort og sikkerhed yderligere.
Peter Svensson