Aura får pris af Frost & Sullivan

Belysningsselskabet Aura Light har fået tildelt European Lighting Equipment Customer Value Enhancement award 2011 af det globale analysefirma Frost & Sullivan.

Prisen bekræfter Auras evne til at forbedre kundernes værdi gennem de tre områder, som er blevet identificeret: Produkter med hurtig tilbagebetalingstid, innovation til at bygge bro mellem gammel og ny teknologi samt energieffektivitet og bæredygtighed - kriterierne opfyldes af virksomhedens produkter.

- Vi er meget stolte over, at Frost & Sullivan har givet os denne pris, siger Martin Malmros, koncernchef og administrerende direktør for Aura Light International AB. Det vil motivere os og fremme vores arbejde med bæredygtighed yderligere, men samtidigt give en positiv opmærksomhed til vores belysningsløsninger.

Frost & Sullivan har tildelt Aura prisen med følgende motivering:
"Ud over fremragende produktkvalitet og hurtig produktudvikling, er Auras engagement for sine kunder og virksomhedens evne til at hjælpe dem med at spare energi og være mere bæredygtige, til stor gavn - selv i tider hvor kundens budget er begrænset. Aura følger ordsproget, at ingen energibesparelser, med en god tilbagebetalingstid, er for små til at blive bemærket. Aura foretrækker at vurdere og reagere på individuelle behov snarere end at presse en "passer alle"-løsning igennem."

I det forløbne år, har strategien endnu engang vist sig at være en stor succes blandt Auras eksisterende og nye kunder. Den hjælper Aura til yderligere en fremragende præstation på det europæiske marked for belysning."

- Med denne pris bekræfter eksperter i branchen, at vores fokus på at udvikle og levere kvalitetsløsninger til belysning, som giver vores kunder direkte besparelser uden yderligere investeringer, er rettidig, siger Martin Malmros.

Om prisen:
Frost & Sullivan Award for Customer Value Enhancement tildeles den virksomhed, der har vist en høj kvalitet af gennemførelsen af strategier, der aktivt skaber værdi for sine kunder, med fokus på at forbedre afkastningen på den investering, som kunderne foretager i deres ydelser eller produkter. Denne pris anerkender virksomhedens fokus på at øge værdien som kunderne får, udover bare god kundeservice, hvilket fører til øget kundeloyalitet og i sidste ende flere kunder.

København 29. november 2011

Aura Light ApS

For mere information, kontakt:
Martin Malmros, koncernchef og administrerende direktør for Aura Light International AB,
+46 8-56488340, +46 730 45 83 40, martin.malmros@auralight.com
Gunilla Danström, VP Marketing Director, Aura Light International AB,
+46 8-56488349, +46 733 10 99 29,
gunilla.danstrom@auralight.com

Frost & Sullivan
Frost & Sullivan, Growth Partnership Company, giver kunderne mulighed for at øge tilvæksten og opnå "best in class" positioner i tilvækst, innovation og lederskab. Virksomhedens Growth Partnership Service giver den administrerende direktør og CEOs tilvækst-team værdifuld forskning og modeller til drive produktion, evaluering og gennemførelse af kraftfulde tilvækststrategier. Frost & Sullivan har 50 års erfaring i partnering med Global 1000-virksomheder, nye virksomheder og investorer fra mere end 40 kontorer på seks kontinenter. Læs mere på  www.frost.com .

Aura Light
Aura producerer Long Life lyskilder og belysningsløsninger som kan reducere vedligeholdelses-omkostningerne og energiforbruget både gennem at spare penge og ved at spare på miljøet. Fundamentet til Aura blev allerede lagt 1930 under navnet Lumalampan og man har produceret Long Life lyskilder siden 1980. Hovedkontoret ligger i Stockholm og udvikling, produktion og kundeservice ligger i Karlskrona. Derudover har virksomheden datterselskaber og distributører og Tyskland og sælger lyskilder i hele verden. Kunderne findes primært indenfor industri og den offentlige sektor. Aura har ca. 200 ansatte og en årlig omsætning på 50 millioner euro. Du kan læse mere på www.auralight.dk .

Citater

Med denne pris bekræfter eksperter i branchen, at vores fokus på at udvikle og levere kvalitetsløsninger til belysning, som giver vores kunder direkte besparelser uden yderligere investeringer, er rettidig.
Martin Malmros