Aura Light lancerer nye LED-armaturer for indendørs brug

Den svenske belysningsvirksomhed Aura Light udvider sit LED sortiment med lanceringen af ​​en ny familie af LED-armaturer til kontorer, butikker, offentlige bygninger, hoteller, restauranter og museer. Alle armaturer er udstyret med Aura Lights nye og unikke LED lyskilde med QuickChange ™ et nemt monteringssystem for hurtig og nem udskiftning.

Armaturerne er en familie af downlights og spotlights som passer til den udskiftelige LED-lyskilde Aura CompoLED Long Life. Armaturerne er udstyret med QuickChange ™ et nemt monteringssystem med bajonetfatning, for hurtig udskiftning og opgradering af LED lyskilder.

- Med denne nye serie af LED armaturer, kan vi tilbyde vores kunder højkvalitets LED løsninger til butikker, museer, lobbyer, hoteller, restauranter og kontorer. Dette bør være det naturlige valg for kunder på udkig efter en holdbar løsning for at opnå maksimal energibesparelse og lyskvalitet, siger Martin Malmros, adm. direktør for Aura Light International AB.

Aura Conspecto er en indbygget LED downlight designet for at enkelt kunne erstatte armaturer med kompaktlysstofør. Dette LED armatur er langt mere energi-og omkostningseffektivt end kompaktlysstofrør. Aura Aperius er en serie indbyggede LED downlights. Den fås i tre versioner, indbygget, delvist indbygget samt justerbar. Aura Emanio er en energieffektiv LED spotlight til installation på et trefaset skinnesystem.

Armaturerne er konstrueret til den nye LED lyskilde Aura CompoLED Long Life, som har en garanteret levetid på 60 000 timer. Aura CompoLED Long Life er baseret på COB (Chip on Board) teknologi, der giver lyskilden en højere virkningsgrad. Lysdioderne i Aura CompoLED Long Life er beskyttet af en glaslinse for at forhindre kemisk forurening og fugt, to af de mest almindelige årsager til fejl i LED lyskilder.

København den 19. september 2013

Aura Light ApS

For mere information, kontakt:
Anders Repsdorph Nielsen, salgschef, Aura Light ApS,

+45 27 21 83 09, anders.nielsen@auralight.dk
Alina Giraldo, pressekontakt, Aura Light International AB,
+46 8-564 883 89, +46 702-86 40 02 alina.giraldo@auralight.com

Om Aura Light
Aura Light er en belysningsvirksomhed, der leverer bæredygtige belysningsløsninger til professionelle kunder, så de kan reducere omkostningerne, energiforbruget og miljøbelastningen. Aura Light er anerkendt for lang levetid, høj kvalitet og energireduktion, hvor Aura Light’s belysningsløsninger kan reducere energiforbruget med op til 80 procent. Grundlaget for Aura Light blev allerede lagt i 1930 under navnet Lumalampan og Long Life lysstofrør er blevet produceret siden 1980. Hovedkontoret ligger i Stockholm, Sverige. Aura Light’s datterselskaber og distributører sælger belysningsløsninger over hele verden, og kunderne findes primært i industrien, detailhandelen og den offentlige sektor. Aura Light har omkring 250 ansatte og en omsætning på omkring 60 millioner euro. Læs mere på
www.auralight.dk

Citater