Aura Light modtager prestigefyldt pris af Frost & Sullivan

Det globale analysefirma Frost & Sullivan har tildelt belysningsvirksomhed Aura Light 2013 års pris Growth Leadership Award indenfor belysningsbranchen.

Frost & Sullivans pris Growth Leadership Award tildeles den virksomhed, der havde den højeste samlede årlige vækst i de seneste tre år. Tre områder er blevet identificeret som centrale: firmaets kundeservice, den direkte salgsmodel, og komplette produktportefølje.

- De projekter, som Aura Light har gennemført de sidste tre år, siden selskabet trådte ind i det stærkt konkurrenceprægede marked, har klart positioneret selskabet på forkant i branchen og har gjort det muligt at påvise enestående vækst, siger Balaji Anand Sagar, Research Analyst, Environment & Building Technologies på Frost & Sullivan.

Frost & Sullivan har tildelt Aura Light prisen med følgende motivering:

"Aura Light er en kundeorienteret virksomhed, der omhyggeligt tager sig af sine kunders behov, skræddersyer løsninger for at imødekomme kundernes behov af et velassorteret produktsortiment og vedligeholde deres gode kunderelationer. Disse egenskaber har bidraget til at Aura Lights kunder vælger denne virksomhed til deres belysningsprojekter."

- Vi er meget stolte over, at Frost & Sullivan sætter pris på, at vi arbejder aktivt med de udfordringer der er forbundet med LED belysningsløsninger, ved at forstå dynamikken i markedet og samtidig have kundens behov i fokus, siger Martin Malmros, adm. direktør og koncernchef hos Aura Light International AB. Denne pris viser, at vores fokus på bæredygtige belysningsløsninger bliver anerkendt af eksperter i branchen.

København 6. november, 2013

Aura Light ApS

For yderligere information kontakt venligst:
Anders Repsdorph Nielsen, salgschef, Aura Light ApS,

+45 27 21 83 09, anders.nielsen@auralight. dk
Martin Malmros, adm. direktør og koncernchef, Aura Light International AB,
+46 856488340 , +46 730 45 83 40 , martin.malmros@auralight.com
Catharina Flink, VP Product Development, Aura Light International AB

+46 856488142,  +46 702 63 20 82 , catharina.flink@auralight.com

Om Aura Light
Aura Light er en belysningsvirksomhed, der leverer bæredygtige belysningsløsninger til professionelle kunder, så de kan reducere omkostningerne, energiforbruget og miljøbelastningen. Aura Light er anerkendt for lang levetid, høj kvalitet og energireduktion, hvor Aura Light’s belysningsløsninger kan reducere energiforbruget med op til 80 procent. Grundlaget for Aura Light blev allerede lagt i 1930 under navnet Lumalampan og Long Life lysstofrør er blevet produceret siden 1980. Hovedkontoret ligger i Stockholm, Sverige. Aura Light’s datterselskaber og distributører sælger belysningsløsninger over hele verden, og kunderne findes primært i industrien, detailhandelen og den offentlige sektor. Aura Light har omkring 270 ansatte og en omsætning på omkring 70 millioner euro. Læs mere på
www.auralight.dk .