Komplet sortiment af LED- paneler til kontorsbelysning fra Aura Light

Den svenske belysningsvirksomhed Aura Light lancerer et komplet sortiment af LED-paneler i forskellige dimensioner og farvetemperaturer velegnet til kontormiljøer.

Adskillige undersøgelser foretaget den sidste tid viser, at den rigtige belysningsløsning bidrager til et bedre arbejdsmiljø, bedre arbejdsresultater og en positiv effekt på den personlige sundhed og trivsel. Med disse paneler er det nemt at skifte til højkvalitets LED-belysning. Aura Lunaria LED panel giver en ensartet luminans over hele panelet.

- Vores LED-paneler gør det nemt at skifte til LED-belysning af høj kvalitet. Det er godt for arbejdsmiljøet og miljøet som helhed, da det reducerer energiforbruget, siger Martin Malmros, adm. direktør hos Aura Light International AB.

Det komplette sortiment består af Aura Lunaria og Aura Lunaria Pro - alle tilgængelige i mange dimensioner og to farvetemperaturer, 3000K og 4000K. Aura Lunaria og Aura Lunaria Pro anvendes som belysning til standardlofter, og de bruges typisk til at erstatte 600 mm x 600 mm lysstofrørsarmaturer. De bruges til kontorer, skoler og andre offentlige områder. Aura Lunaria Pro er specielt velegnet til computerskærmsarbejde i overensstemmelse med EN- 12464.

København 26. februar 2014

Aura Light ApS

For mere information, kontakt:
Anders Repsdorph Nielsen, salgschef Aura Light ApS,

+45 27 21 83 09, anders.nielsen@auralight.dk
Martin Malmros, adm. direktør og koncernchef, Aura Light International AB,
+46 8-564 883 40, +46 730-45 83 40, martin.malmros@auralight.com
Alina Giraldo kommunikationsansvarlig Aura Light International AB,
+46 8-564 883 89, +46 702-86 40 02, alina.giraldo@auralight.com

Om Aura Light
Aura Light er en belysningsvirksomhed, der leverer bæredygtige belysningsløsninger til professionelle kunder, så de kan reducere omkostningerne, energiforbruget og miljøbelastningen. Aura Light er anerkendt for lang levetid, høj kvalitet og energireduktion, hvor Aura Light’s belysningsløsninger kan reducere energiforbruget med op til 80 procent. Grundlaget for Aura Light blev allerede lagt i 1930 under navnet Lumalampan og Long Life lysstofrør er blevet produceret siden 1980. Hovedkontoret ligger i Stockholm, Sverige. Aura Light’s datterselskaber og distributører sælger belysningsløsninger over hele verden, og kunderne findes primært i industrien, detailhandelen og den offentlige sektor. Aura Light har omkring 260 ansatte og en omsætning på omkring 60 millioner euro. Læs mere på www.auralight.dk.

Citater

Martin Malmros