Bang & Olufsen og The Mark er det perfekte match på Manhattan

Den længe ventede renovering af luksushotellet The Mark, som styres af den anerkendte designer Jacques Grange, bliver nu til virkelighed, og Bang & Olufsens første komplette hotelinstallation af fjernsyn på Manhattan er en realitet.

De dramatiske sort- og hvidstribede marmorgulve skaber et imponerende visuelt sceneri omkring designer Jacques Granges opfattelse af luksus. Mohair, læder og glas er hovedmaterialerne i de specialdesignede kunststykker, som er med til at give hotellet en chik og legesyg elegance. Ledelsen på The Mark har ud fra Granges æstetiske udtryk sørget for en række andre unikke tilbud til gæsterne: et galleri, som ejes af den parisiske kunsthandler Pierre Passebon; en frisørsalon, der ejes af den ikoniske stylist Frédéric Fekkai; og en restaurant, som bestyres af den fremragende Jean-Georges Vongerichten. Og naturligvis topavancerede fjernsyn fra Bang & Olufsen – på alle værelser. Ifølge James Sherwin, General Manager på The Mark, ligger der en stor del planlægning og engagement bag hotellets unikke, men alligevel enkle oplevelse. - Kommunikation er en afgørende del af vores verden, så vi ønsker at gøre den så behagelig, luksuriøs og enkel som overhovedet muligt. Nøgleordet er enkelhed, og det er en ren og skær fornøjelse at kunne tilbyde vores gæster noget så uovertruffent og tiltrækkende som Bang & Olufsen. Jörn Bühring, Vice President, Hospitality Americas, Bang & Olufsen, er særdeles tilfreds med samarbejdet med The Mark. - Harmonien mellem design og teknologi i alle vores produkter er det perfekte match til den ånd og luksus, man finder på The Mark. Alle værelser får et BeoVision 8-32 LCD-fjernsyn i HD kvalitet og den brugervenlige Beo4 fjernbetjening fra Bang & Olufsen. Beo4 kommer også til at styre andre kilder og sikrer fuldt kompatibilitet med gæsternes mp3-afspillere og bærbare computere. Og så kan gæsterne oven i købet få kontakt med Bang & Olufsen butikken på Madison Avenue lige om hjørnet med bare ét tryk på værelsestelefonen. The Mark åbner efter planen i efteråret 2009. Hotellet er bygget af Alexico Group, som har skabt nogle af de mest prestigefyldte bygninger i New York – herunder Charles Street 165, designet af Richard Meier. Der er mulighed for at opleve Bang & Olufsen på The Mark ved at ringe 866 744 4300 eller sende en e mail til reservations@themarkhotel.com.

Tags: