11 Danmarkspremierer på Både i Bella

Med 11 bådpremierer venter der de besøgende masser af nyheder på årets Københavnske bådudstilling, Både i Bella , som afholdes i Bella Center den 24.-26. februar og 1.-4.marts 2012.

Flere af udstillerne på Både i Bella har Danmarkspremierer på plakaten, når årets bådudstilling i Bella Center åbner den 24. februar.

Udstillerne Risbjerg Marine og Reese Marin præsenterer hver tre 2012-nyheder på udstillingen. Risbjerg Marine har Beneteau Oceanis 41, 45 og 48 med for første gang, og Reese Marin udstiller med bådene Dehler 32, Targa 32 og Marex 350 CC Open Lounge, der alle vises for første gang i både Danmark og Skandinavien.

Nord West udstiller med de to premierebåde 430 ST og 370 flybridge. Hertil kommer Watercraft Innovation, X-Yacht og Scandinavian Yacht Center Dragør, som hver har én Danmarkspremiere med på udstillingen.

Mens Watercraft Innovation udstiller med én-personers katamaranen LightFighter, præsenterer X-Yacht nyheden Xp 38, som er den anden i rækken af X-Yachts performance-cruisers.

Scandinavian Yacht Center Dragør kommer også med en nyhed – sejlbåden Hanse 385, der har klassens største cockpit.

”Vi glæder os til, at Både i Bella atter danner samlingspunkt og inspiration for det ”maritime Danmark” og dermed skyder (båd)sæsonen 2012 i gang. De mange Danmarkspremierer vidner i hvert fald om, at branchens leverandører er klar til en ny sæson på vandet” slutter udstillingschef Bo Rasmussen.

www.baadeibella.dk

Kontakt: