25 pct. flere besøgende på ferieudstilling i Bella Center

Danskerne har masser af rejselyst. Det kunne især mærkes på weekendens ferieudstilling, Ferie i Bella, som blev afviklet i Bella Center. Her var 39.086 gæster forbi for at finde inspiration og købe deres næste ferie i Danmark eller til fjernere himmelstrøg. Besøgstallet er en stigning på 25 pct. sammenlignet med sidste år.

Danskerne holder af at rejse, og rejselysten var da heller ikke til at tage fejl af på weekendens ferieudstilling, Ferie i Bella, i Bella Center, hvor 39.086 gæster lagde vejen forbi for at finde inspiration til eller købe deres næste ferie enten i Danmark eller til andre spændende destinationer. Et besøgstal, som er 25 pct. højere i forhold til 2010.

De 897 udstillere på Ferie i Bella var da også svært tilfredse med det høje besøgstal. En af dem er MyCruise.dk, som sælger krydstogter til hele verden:

’’Det har været en kvalitetsudstilling, hvor vi har haft masser af købelystne gæster, som især har gået efter de lidt dyre og længere rejser’’, fortæller administrerende direktør Gitte Sørensen.

En anden af de tilfredse udstillere er Destination Bornholm, som har været med på ferieudstillingen i flere år:

’Ferie i Bella er en god mulighed for os for at promovere et varieret udbud af øens attraktioner. Og vi har haft masser af gæster, som både har booket rejser og købt forskellige delikatesser fra vores smukke ø’’, fortæller Gertrud Boesen fra Destination Bornholm.

Kontakt:

Udstillingschef Bo Rasmussen, bor@bellacenter.dk, tlf.: 32 47 21 34

Presse- og kommunikationskonsulent Sugasini Sooriyakumaran, sso@bellacenter.dk, tlf.: 32 47 26 13

Tags: