Bella Center A/S genvælger bestyrelse

Advokat Søren Johansen blev genvalgt som formand for bestyrelsen i Bella Center A/S på årets generalforsamling.

Generalforsamlingen i Bella Center A/S tog særdeles godt imod selskabets årsrapport, der viser et rekordoverskud i 2009 på 154 millioner kroner og en rekordomsætning på 708 millioner kroner. Fremgangen på 63 procent i omsætningen og 50 procent i overskuddet i forhold til 2008 slog også igennem i besøgstallet for 2009, der satte rekord med 1.235.000 besøgende i Bella Center og datterselskabet Forum Copenhagen. Formandens og direktionens beretning blev taget til efterretning uden debat og den samlede bestyrelse blev genvalgt: • Formand Advokat Søren Johansen • Næstformand Finn Junge-Jensen • Michael Kaa Andersen • Benny Jensen KONTAKT: Administrerende direktør Arne Bang Mikkelsen på 40 38 88 11 MERE INFO: www.bellacenter.dk