Bella Center A/S udnævner pressechef

Bella Center A/S styrker koncernens corporate kommunikation yderligere og har udnævnt unge Sugasini Sooriyakumaran (31) til pressechef med virkning pr. 1.november 2011.

Bella Center A/S styrker koncernens kommunikation yderligere med udnævnelsen af den unge pressekonsulent Sugasini Sooriyakumaran (31) til pressechef pr. 1. november 2011.

Sugasini Sooriyakumaran har været ansat i Bella Center A/S siden foråret 2008 og har fra efteråret 2010 stået i spidsen for presseafdelingen, men bliver nu officielt udnævnt til pressechef.

Sugasini har til dagligt ansvaret for al PR relateret til Bella Center A/S – herunder Bella Sky Hotel. Med udnævnelsen bliver Sugasini en del af en lederstab på 63, hvoraf de 23 er kvinder.

Sugasini har en Master i Corporate Communication fra Handelshøjskolen i Aarhus, Aarhus Universitet og har tidligere været ansat i konsulentbranchen.

Privat bor Sugasini på Vesterbro med sin kæreste.

www.bellacenter.dk

www.bellasky.dk