Bella Center udvider direktionen

Grundet den ekspansive udvikling i Bella Center har bestyrelsen besluttet at udvide direktionen. Derfor indtræder økonomidirektør Allan Christian Holtzer i Bella Centers direktion den 1. januar 2011.

Den ekspansive udvikling i Bella Center, ikke mindst med den seneste udvidelse af koncernens forretningsgrundlag med hotellet Bella Sky Comwell, betyder, at koncernens bestyrelse udvider direktionen. Udover adm. direktør Arne Bang Mikkelsen indtræder økonomidirektør Allan Chr. Holtzer i Bella Centers direktion pr. 1. januar 2011.

”Ud over varetagelse af opgaverne inden for HR, IT og Økonomi har Allan Chr. Holtzer ydet en stor indsats med den strategiske og generelle ledelse af Bella Center. En god portion erfaring og gode kompetencer berettiger til fulde, at Allan nu indtræder i Bella Centers direktion”, siger administrerende direktør Arne Bang Mikkelsen.

Allan Chr. Holtzer blev ansat i Bella Center i 2000 og har bl.a. stået i spidsen for at skabe en dynamisk og banebrydende IT-infrastruktur til levering af højhastighedsnetværk med tilhørende internetforbindelser til kunderne. Ikke mindst har Allan Chr. Holtzer været ankermand på udarbejdelsen af koncernens visionsplan for 2015-2020.

Allan Chr. Holtzer har en HD i regnskabsvæsen og økonomistyring og mere end 20 års ledererfaring.

Kontakt :

Bella Center A/S, adm. direktør Arne Bang Mikkelsen, tlf. 32 47 20 01,e-mail management@bellacenter.dk .

Tags: