Bella Centers feriemesse får nyt navn

Feriemessen i Bella Center skifter navn og kommer i fremtiden til at hedde Ferie & Fritid i Bella.

Ferie i Bella har hidtil været navnet på Bella Centers messe for ferieelskere. Men når messen i 2012 fejrer 30 års jubilæum, bliver det med et nyt navn: Ferie & Fritid i Bella.

’’Med sit nye navn favner messen bedre det brede udbud af oplevelser, som udstillerne tilbyder. Samtidig signalerer det også til hele vores målgruppe – både ung og gammel - at du her kan finde inspiration og købe din næste fritids- og ferieoplevelse, og at der i virkeligheden heller ikke længere er noget, der hindrer én i at kombinere de to’’, fortæller Malina Lebrecht Hye, som er ansvarlig for messen.

Ferie & Fritid i Bella bliver afholdt den 20.-22. januar 2012 .

www.ferieibella.dk

Kontakt :