De tohjulede ruller ind på Biler i Bella

Der vil være masser af nyheder og aktiviteter, når motorcyklerne i næste uge ruller ind i Bella Center og får deres helt egen udstilling på Biler i Bella.

Alle motorcykelmærker bliver repræsenteret, når de tohjulede tager opstilling og får deres helt eget afsnit på Biler i Bella fra 18-21. marts. Flere importører får sågar fløjet de vigtigste nyheder ind. "Der bliver på godt dansk gang i den på MC-udstillingen med masser af nyheder, daglige shows, konkurrencer med gode præmier, kåring af Danmarks flotteste motorcykel og modeshows med MC-tøj," fortæller udstillingschef Søren Lindquist. På MC-udstillingen vil blandt andre Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Triumph Yamaha og Suzuki vise, hvad de kan. Suzuki møder for eksempel op med GSX1250FA, der bedst kan beskrives som en krydsning af den populære Bandit med helkåbe og GSX'en. En nyhed fra de barske sportsmaskiners verden bliver Aprilia RSV4-R. Ifølge importøren, vil den europæiske kraftkarl ende i en pris på niveau med de japanske konkurrenter. Også den nye BMW 1000RR vil være på plads. Maskinen har taget verdenspressen med storm - og det er blevet opdaget af danske fans. Mange har allerede forhåndsreserveret maskinen til 250.000 kroner, selv om de foreløbig kun har set den på billeder. Biler i Bella afholdes i dagene 18. - 21. marts 2010. Mere info på www.bileribella.dk Kontakt: Udstillingschef Søren Lindquist på 45 24 62 87 90 eller pressechef Lars Lemche på 2614 0114