Design-udstilling er kommet for at blive

CODE 10, COpenhagen DEsign messe, åbnede torsdag den 26. august i Bella Center. Blandt højdepunkterne var åbningen og integrationen med BC Design Center – en ny og permanent fag- og inspirationsplatform for møbel- og interiørbranchen.

CODE 10, COpenhagen DEsign messe, åbnede torsdag den 26. august i Bella Cen-ter. Blandt højdepunkterne var åbningen og integrationen med BC Design Center – en ny og permanent fag- og inspirationsplatform for møbel- og interiørbranchen.

CODE10, designmesse i Bella Center, sidst i august, hvor et af højdepunkterne var integrationen med BC Design Center. BC Design Center er den nye permanente fag- og inspirationsplatform for alle, som beskæftiger sig med møbler og interiør. Den nye udstillingsplatform har fokus på dansk og nordisk design med et internationalt touch.
’’Vi er kommet rigtig godt fra start, og BC Design Center har fået en fantastisk modtagelse. Folk er imponerede over vores materialebibliotek, hvor mange har været på opdagelse blandt de mere end 600 materialer, ‘’ siger udstillingschef Lone Ann Disch. Materialebiblioteket er det eneste i Skandinavien, og det er kommet for at blive. Biblioteket kan besøges og bruges, gratis året rundt af alle, der lægger vejen forbi Bella Center.   CODE med højt fagligt indhold – også i fremtiden CODE10, som blev afviklet på 1. sal i Bella Center, blev besøgt af 3851 personer. Heraf var 91 % fagfolk, og det til trods for, at messen var åben for publikum om søndagen.   Det var en designmesse med højt fagligt indhold, som bl.a. blev leveret af internationale foredragsholdere og særudstillinger.  ’’Antallet af besøgende lever fint op til forventningerne. Som så meget andet på CODE er det kvaliteten, der tæller og ikke kvantiteten, ‘’ fortæller Lone Ann Disch.

På spørgsmålet, hvor skal CODE afholdes næste år, lyder svaret fra udstillingschefen: ’’I Bella Center – men vi løfter først sløret senere på året. Vores job er at skabe inspirerende rammer til vores gode udstillere, og dét skal vi bruge kvalificeret tid på. Det er dog sikkert, at det høje faglige niveau vores foredragsholdere skabte på CODE10 også skal være en væsentlig del af CODE11. Men vent og se,’’ siger hun smilende.
CODE11 afholdes den 1.- 4. september 2011.   BC Design Center byder i øvrigt på events hver anden måned. Hold øje med kalenderen på www.bcdesigncenter.dk .

Få mere information hos:

Udstillingschef Lone Ann Disch på tlf. 32 47 21 55 eller e-mail: lad@bellacenter.dk

Pressemedarbejder Sugasini Sooriyakumaran på 32 47 26 13 eller sso@bellacenter.dk