Femina Livstilsmesse flytter fra Vesterbro til Frederiksberg

Når FEMINA LIVSSTILSMESSE 2010 i efteråret slår dørene op til tre dage spækket med tidens trends inden for mode, mad, skønhed, boligindretning og kultur til den moderne kvinde sker det i nye omgivelser på Frederiksberg – nærmere betegnet i Forum Copenhagen.

Når FEMINA LIVSSTILSMESSE 2010 til efteråret åbner for masser af forkælelse og lækkerier til de moderne kvinder, sker det i helt nye omgivelser. Feminas flotte livsstilsmesse flytter fra Vesterbro til Frederiksberg – nærmere betegnet til Forum Copenhagen. ’’ Feminas livsstilsmesse bliver endnu større og oplevelsesrig. I Forums lokaler i hjertet af Frederiksberg samler vi alle aspekter af et moderne kvindeliv – alt fra det sjove over det praktiske og til alt det, der inspirerer og vækker til eftertanke: fra hjemmeliv til udeliv – fra morgen til aften – fra single- og sololiv til samliv og sexliv. Og naturligvis med forslag til masser af sundhed, selvforkælelse og skønhed – indeni som udenpå’’, fortæller marktingschef Heidi Eriksen fra Femina. Sammen med Femina ser Forum Copenhagen frem til det nye samarbejde; ’’Vi glæder os meget over det nye samarbejde med Femina og ser frem til at byde tusindvis af kvinder velkommen til tre dage med spændende og inspirerende oplevelser og events, fortæller salgs- og marketingschef Bolette Hvalsøe Pedersen og fortsætter: ’’FEMINA LIVSSTILSMESSE 2010 er et oplagt arrangement for veninderne, mor og datter eller måske mødregruppen. I det hele taget er det en messe for enhver kvinde, som ønsker at forkæle sig selv i et univers med fokus på det moderne kvindeliv’’, FEMINA LIVSSTILSMESSE 2010 varer i tre dage fra den 1. – 3. oktober 2010. Læs om Forum Copenhagens andre arrangementer på www.forumcopenhagen.dk Læs mere om Femina på www.femina.dk