Kendistræf på ferieudstilling i Bella Center

Flere kendisser gæster Ferie i Bella, som åbner op for in-spirationsvinduet for danskernes næste ferie i weekenden 29. – 31. januar 2010.

Flere kendisser lægger vejen forbi ferieudstillingen den 29. – 31. januar for at give danskerne lidt inspiration til den næste ferie. En af dem, som har forladt den røde løber for en stund, er kommende Melo-di Grand Prix vært og sangerinde Julie Berthelsen. Julie er naturmenneske om en hals, og for hende er det livet selv at komme hjem til Grønland og at kunne komme ud i naturen. Julie fortæller på ferieudstillingen om sin glæde ved at rejse til Grønland. Også den velkendte skuespiller og instruktør Waage Sandø fortæller om sin research på de vestindiske øer i forbindelse med, at Folketeatret i Kø-benhavn har premiere på musicalen Peter von Scholten, der handler om øernes danske generalguvernør, der frigav slaverne på øerne i 1848. De dansk-vestindiske øer er flot repræsenteret på messen, sammen med andre destinationer i Caribien. De besøgende kan også møde ’Biker Jens’ (Jens Rommundstad) og ’Den Skaldede Kok’ (Carsten Olsen), som kommer og fortæller om deres drenge-røvstur til USA på en Harley Davidson, hvor de har været på deres livs "ride" gennem nationalparkerne i den vestlige del af "Guds eget land’. Under mes-sen kan man træffe de herrer på Team Benn’s stand – med en Harley Da-vidson ! ’’Vores omfattende foredragsprogram har altid været et særkende på mes-sen. Vi har mere end 40 spændende foredrag med mennesker, der virkelig kender de steder, de taler om. Og så er det jo en ekstra kolorit, at man også kan møde kendisser, der har noget at berette om deres rejser” udtaler pro-jektleder Margit Geil. Se hele det spændende foredragsprogrammet på http://www.ferieibella.dk/Aktiviteter/Rejseforedrag