Købestærkt publikum på bådudstilling i Bella Center

Bella Centers bådudstilling, som i dag hedder Både i Bella, har eksisteret siden midt i halvfjerdserne og har i år haft et købestærkt publikum på en udstilling, som kun havde åbent syv dage sammenlignet med sidste år, hvor der var ni åbningsdage.

Siden midt i halvfjerdserne har Bella Center slået dørene op til en bådudstilling, som i dag går under navnet Både i Bella. I år blev den afviklet over syv dage (sidste år havde udstillingen åbent i ni dage) og havde i alt 30.023 besøgende.

På årets version af Både i Bella melder flere udstillere om et godt salg og en god stemning blandt publikum, som er klar til den nye sejlersæson, nu hvor foråret står for døren. En af de tilfredse udstillere er virksomheden POCA fra Hedensted, som bl.a. laver professionelle arbejdsbåde, og som er med for anden gang i Bella Center:

’’Vi har solgt både, som skal produceres, og som er med her på Både i Bella. Vi er rigtig godt tilfredse med vores deltagelse i Bella Center, da Både i Bella er et godt udstillingsvindue for os, da vi ikke har noget decideret forhandlernet, ‘’ fortæller direktør Erik Marker.

En anden begejstret udstiller er IM Sadelmager ApS fra Amager (producent af kalecher, hynder og sæder til både og biler), som har været med på bådudstillingen siden 1984:

’’Der har været et købestærkt publikum, og vi har solgt bredt. Vi kan godt mærke, at folk har lagt finanskrisen bag sig og ikke er så nervøse for at købe igen, ‘’ lyder det fra ejer Erik Mortensen.

Vinder af DM i Virtuel Sejlads

2011 var også året, hvor sejlads rykkede ind på den virtuelle scene med afholdelsen af Danmarks første DM i Virtuel Sejlads.

Siden den 3. februar har ca. 50 sejlere deltaget i kvalifikationssejladser i computerspillet ”Virtual Skipper 5”, og finalen blev afholdt lørdag den 19. marts under Både i Bella.

Den heldige vinder af titlen som Danmarksmester blev Søren Andresen med båden Spirillen fra Herslev Strand Sejlklub.

www.baadeibella.dk

www.bellacenter.dk

Kontakt :

Udstillingschef Bo Rasmussen på tlf. 32 47 21 34 eller bor@bellacenter.dk

Presse- og kommunikationskonsulent Sugasini Sooriyakumaran på 32 47 26 13 eller sso@bellacenter.dk

Tags: