Lille Per besøger bådudstilling i Bella Center

weekenden åbner bådudstillingen Både i Bella i Bella Center - og denne gang med fint besøg af Lille Per fra de populære ’Far til Fire’- film.

Et utraditionelt møde er sat i stand mellem film- og bådbranchen, når Bella Center i weekenden åbner bådudstillingen Både i Bella.

Det sker, når Lille Per fra de populære ’Far til Fire’-film, aflægger udstillingen et besøg for at ’døbe’ Bodil – en kapsejladsbåd fra Snekkersten Trapez Laug.

Det er produktionsselskabet ASA Film Production A/S og distributøren Scanbox Entertainment A/S bag den største danske film succes i nyere tid, som sponserer trapez jollen "Bodil’’.

’’Dette må være første gang i dansk historie, at en kapsejladsbåd sponseres af et filmselskab," fortæller Mads Peter Ole Olsen fra Scanbox.

"Far til Fire - Tilbage til Naturen’’ er den femte film i serien, og interessen syntes ikke være dalende - tværtimod.

’Bodil’ vil blive døbt på Både i Bella fredag den 11. februar 2011 kl. 10.30 på Snekersten Trapez Laugs stand (Nr. H-020). Ydermere vil Lille Per alias Kasper Kesje skrive autografer lørdag den 12. februar kl. 12 på samme stand.

Ved ‘dåben’ bydes på et glas og en snack samt en snak med Producent Henrik Møller Sørensen, distributør Mads Peter Ole Olsen, Kasper Kesje (Lille Per) samt de involverede fra Snekkersten Trapez Laug.

www.baadeibella.dk

Kontakt :