Nordeuropas førende modemesse skruer op

Nordeuropas førende modemesse, Copenhagen International Fashion Fair (CIFF), skruer op for oplevelserne med et levende is-univers, nye up-coming designere, nye restauranter, trendzoner, flere shows om dagen og meget mere, når den københavnske modeuge samler modefolket om kort tid.

Masser af nye oplevelser er, hvad der venter modefolket, når de under den københavnske modeuge besøger Nordeuropas største modemesse Copenhagen International Fashion Fair (CIFF) og CIFFKIDS. Levende is-univers En isende oplevelse er en af de ting, som indkøberne får, når børnemessen CIFFKIDS præsenterer efterår- og vintermoden til de små under temaet ’Life Inside a Snowflake’ med bl.a. levende snefnug og snebolde, skøjtebane, istapper. CIFFKIDS har manifesteret sig som Europas største messe for børnemode. En af de udstillere, som har været med fra starten, er TICKET TO HEAVEN: ’’I TICKET TO HEAVEN har vi valgt at udstille i Bella Center, fordi vi er sikre på, at det er her, der kommer flest relevante indkøbere, og fordi vi er overbeviste om, at det er her, vores kunder får den bedste service og den største internationale indkøbsoplevelse. Vores internationale kunder har ofte kun en dag til rådighed i København, og da CIFFKIDS er den eneste internationale messe for børnetøj, vil alle nye potentielle såvel som eksisterende kunder besøge Bella Center. Derfor vælger vi også at være her - ligesom 80pct. af de vigtigste danske børnebrands’’, fortæller direktør Hans Peter Høeg Larsen. Plads til up-coming designere CIFF giver også plads til nye, unge designere med initiativet ’Bridge to Innovation’. En af dem, som har valgt at være en del af initiativet, er Lloren Araza: ’’På CIFF er det en fordel at være sammen med andre mindre virksomheder, der tilsammen repræsenterer en spændende tid, hvor det ikke kun handler om, hvor mange penge man har, men også om hvor langt man kan nå med få midler og kreativitet. Endnu en fordel er de mange indkøbere fra ind- og udland, der besøger CIFF, som giver mulighed for salg og netværk’’, fortæller indehaver Melanie Lloren Araza. ’Bridge to Innovation’ repræsenterer designere fra bl.a. Sverige, Island og Danmark. Lækkerier til smagsløgene Udstillere indkøbere tilbydes også nye oplevelser for smagsløgene, når bl.a.velkendte Sticks ’n’ Sushi, Cofoco og The Bagel Co. serverer lækkerier i de fire dage, som messen holder åbent. ’’Både udstillere og indkøbere inviteres til det, som gerne skulle blive en total oplevelse på CIFF inkl. CIFFKIDS, Copenhagen Fashion House og CIFFSHOES, som tilsammen på nuværende tidspunkt præsenterer 1677 brands. Vi giver alle muligheden for at disponere i et inspirerende miljø med bl.a. fire trendshows om dagen, workshops, messer i messen krydret med gode madoplevelser, fortæller Salgs- & Marketingschef Bolette Hvalsøe Olesen. Ovenstående er bare et uddrag af forskellige nye initiativer på modemessen i Bella Center. Og så er det bare med at vente at se, hvad der så sker til modeugen i august, Læs mere om CIFF/CIFFKIDS på www.ciff.dk.