Økonomi- og erhvervsminister Brian Mikkelsen til rundbordsamtale om modebranchen (bemærk nyt tidspunkt)

Økonomi- og erhvervsminister Brian Mikkelsen aflægger modemessen i Bella Center et besøg torsdag den 12. august kl. 15.30 til rundvisning og rundbordssamtale om modebranchen.

Økonomi- og erhvervsminister Brian Mikkelsen besøger torsdag den 12. august kl. 15.30 til rundvisning og rundbordsamtale om modebranchen sammen med:

1) Adm. direktør Søren Bach, BTX Group A/S

2) Adm. direktør Jens Poulsen, DK Company

3) Adm. direktør Hans Peter Larsen, Ticket to Heaven

4) Udviklingsdirektør Kasper Eis, Dansk Mode og Textil

Samtalen vil blive ledet af Bella Centers administrerende direktør Arne Bang Mikkelsen og vil foregå i Bella Vista, B5, Bella Center Indgang Vest.

Få information om Copenhagen International Fashion Fair på www.ciff.dk

Pressemedarbejder Sugasini Sooriyakumaran, Bella Center, tlf. 3247 2613