Presseinvitation

Når champagnen er drukket, og den sidste bordbombe sprunget, er det tid til årets første messe i Bella Center. Fagmessen CPHome (Copehagen Present Home) spreder optimisme i det nye år med masser af friske forårstrends indenfor design og brugskunst. Copenhagen Present Home er arrangeret af www.newfair.dk.

Fagmessen CPHome løber af stabelen i Bella Centers Østhal lørdag til mandag den 9. – 11. januar 2010 mellem kl. 10.00 – 18.00 Vi vil hermed invitere dig til at besøge messen og tage med på opdagelsesrejse blandt forårets trends og tendenser. Skulle sulten melde sig undervejs, byder vi på frokost i caféen. Billetter til bespisningen kan afhentes ved arrangørskranken ved Indgang Øst. Tjek de spændende aktiviteter på www.cphome.dk Vi glæder os til at se dig! De bedste hilsner Hanne Fritzböger Rau Projektleder Newfair