Presseinvitation:                                                                                               29. juli 2010   PREVIEW PÅ NORDENS D

Onsdag den 25. august kl. 16.00 i BC Design Center, Bella Center

CODE10 er en integreret del af BC DESIGN CENTER - en helt ny udstillingsplatform, der bl.a., indeholder Skandinaviens største permanente Materiale Bibliotek. Platformen har fokus på dansk og nordisk design med et internationalt touch.

Både CODE10 og BC DESIGN CENTER har prioritet på design i høj kvalitet, gode ideer og skæve indfald med en udsøgt præsentation af nye, innovative produkter og designoplevelser.  Og det kan du opleve, når CODE10 og BC DESIGN CENTER afholder preview og samtidig byder på en lille forfriskning.

En af de mange oplevelser på fagmessen CODE10 er specialudstillingen ”.MGX by Materialise – Magical Light”. I et mørkelagt rum, hvor dagslyset er forment adgang, kan publikum opleve lamper designet i 3D tegneprogrammer og fremstillet i avancerede 3D-printere. Lamperne er kunstværker – et resultatet af mødet mellem internationalt kendte designeres kreativitet og 3Dprinteteknologiens uanede muligheder

CODE10, som afholdes fra den 26.-29. august, byder også på oplæg fra forskellige eksperter og personligheder fra design- og arkitektbranchen. Alle arrangementer har fokus på design, vidensdeling og networking. Oplev blandt andet:

BENJAMIN HUBERT
, britisk designer og RYAN MALONE, ejer og grundlægger af Decode London. Dette oplæg er udviklet i samarbejde med Unibrand - skandinavisk distributør for Decode London.

EVA BJERRUM, Forsknings- og Innovationschef, Center for New Ways of Working og JURIAAN VAN MEEL, hollandsk forsker og rådgiver, taler om ’New ways of working'. Dette oplæg er udviklet i samarbejde med Prooff Collection og Mono Cph.

Desuden byder CODE10 på spændende oplæg fra 3XN Arkitekter, Materia.nl,
Thomas Eriksson Arkitekter og .MGX by Materialise.

Læs mere på www.bcdesigncenter.dk  og www.code10.dk

Presseregistrering:

Via dette link http://visitcode.bellacenter.dk/press.aspx  kan du frem til 23. august registrere dig til CODE10.  På dagen vil du blive bedt om at fremvise gyldigt pressekort eller anden form for dokumentation, selvom du er forregistreret!

Få mere information hos:

Udstillingschef Lone Ann Disch på tlf. 32 47 21 55 eller e-mail: lad@bellacenter.dk

Pressemedarbejder Sugasini Sooriyakumaran på 32 47 26 13 eller sso@bellacenter.dk