Presseinvitation til CIFF-preview (Bemærk venligst, at tidligere registreringer ikke er gældende!)

Redaktionen inviteres til præsentation af sæsonens A/W 2010-11 kollektion

Redaktionen inviteres til præsentation af sæsonens A/W 2010-11 kollektion: ONSDAG DEN 10. FEBRUAR 2010 FRA 10.00 Vi starter med en let snack efterfulgt af trendseminar med Directeur Art de Vivre Vincent Grégoire fra trendbureauet Nelly Rodi, inden vi viser CIFF TREND SHOW. Nelly Rodi står bag CIFF TRENDS A/W 2010-11. CIFF TREND SHOW er iscenesat af designerduoen ”Femmes Regionales” - Caroline Hansen og Mie Nielsen og vil blive vist i Bella Centers Hal C4. Arrangementet forventes at slutte omkring kl. 12.00. Via dette link http://visit.ciff.dk/press.aspx kan du forregistrere dig til CIFF presse-preview og CIFF. Bemærk venligst at tidligere registreringer til CIFF ikke er gældende for CIFF34! Du skal registrere dig senest mandag 8.februar 2010. Vi gør opmærksom på, at du bedes overholde fristen for elektronisk registrering samt møde op i god tid til presse-preview – ellers kan du risikere at komme til at vente i længere tid. Samtidig understreges det, at du kan blive bedt om at fremvise gyldigt pressekort eller anden form for dokumentation, selvom du er forregistreret!