Presseinvitation til feriemessen i Bella Center - Ferie i Bella

Pressen inviteres til at kigge indenfor på årets feriemesse i Bella Center, hvor danskerne kan finde et hav af inspiration til deres næste ferie.

Fredag den 29. januar 2010 lyder startskuddet til Ferie i Bella. Udstillingen kan i år fremvise omkring 900 udstillere fra 45 lande. Sideløbende med Ferie i Bella, som også indeholder en campingafdeling, finder Golf i Bella sted. Ferie i Bella og Golf i Bella løber af stabelen: Fredag - søndag den 29.-31. januar (fredag kl. 10-18, lørdag kl. 10-18 og søndag kl. 10-17) Vi vil hermed invitere dig til at besøge udstillingen og opleve de mange udstillere, der alle vil gøre deres til at inspirere danskerne til deres næste rejse. Danmarksområdet er flyttet og blevet større, hvilket afspejler den stigende interesse for at holde ferie i Danmark. Fredag den 29. januar kl. 9.00 er der morgenkaffe og rundstykker i restaurant Bella Vista. Her vil også Rejseskribenternes årlige pris blive overrakt. Udstillingen åbner for alle kl. 10.00. Bella Centers presselounge er åben fra fredag den 29. januar kl. 8.30 til søndag den 31. januar kl. 17.00, hvor udstillingen lukker igen. I presseloungen er der mulighed for at slappe af over en kop kaffe og lidt koldt at drikke. Forregistrering skal ske senest onsdag den 27. januar til pressemedarbejder Sugasini Sooriyakumaran på sso@bellacenter.dk.