Relancering af Både i Bella i marts 2014

Bella Centers vil i fremtiden stille endnu mere skarpt på at skabe større og bedre oplevelser på sine messer og udstillinger . Og første skridt hen imod denne målsætning er en udvikling og relancering af bådudstillingen til i endnu højere grad at matche branchens og brugernes behov med afvikling første gang fra 7. – 16. marts 2014.

Bella Center vil skabe et ekstraordinært oplevelsesunivers, hvor samspillet mellem husets og udstillernes produkter udnyttes i en dynamisk og eventbaseret præsentation for alle besøgende.  Dermed stilles der endnu mere skarpt på udvikling af husets messer og udstillinger. Det betyder, at den store bådudstilling, Både i Bella, præsenteres i en relanceret version med afvikling første gang fra de 7.-16. marts 2014.

’’ Vi er i gang med et paradigmeskifte på vore messer og udstillinger og vil i fremtiden sammensætte nye produkter, som i højere grad matcher nye trends og dækker kundens behov. Bella Center vil ganske enkelt tilbyde den bedste videns –, oplevelses- og salgsplatform for både udstillere og besøgende. Det er baggrunden for, hvorfor vi har valgt at fokusere endnu skarpere på bådbranchen i foråret 2014 med en relanceret version af vores bådudstilling ‘’ fortæller Salgs- og marketingdirektør Jacob Schmidt.

En ny version af Både i Bella er starten på en række nye og spændende udstillingskoncepter, som Bella Center vil præsentere i fremtiden.

www.bellacenter.dk

Kontakt :