TIL REDAKTIONEN: INDBYDELSE TIL TREND SEMINAR

For første gang nogensinde inviterer Skandinaviens største smykkemesse Copenhagen Jewellery Fair redaktionen til trend seminar

TORSDAG DEN 26. AUGUST 2010

09:30 – 10:00:

Registrering i presserummet ved Indgang Vest

Kaffe og snack i hal C4

10.00-10.15:

Velkomst v/ direktør Christoffer Ritzau, Guldsmedebranchens i hal C4

Dansk smykkeindustri lige nu (nationalt og internationalt)

Copenhagen Jewellery Fair

Events og muligheder for pressen

10.15-10.40:

Trendforedrag v/ Nina Hald i hal C4

Trends

10.40 -?:

Besøg på messen og evt. besvarelse af spørgsmål.

Via dette link http://cphjf.bellacenter.dk/press.aspx

kan du forregistrere dig til presse-preview og Copenhagen Jewellery Fair.

Du skal registrere dig senest mandag 23. august 2010.

Bemærk venligst, at du kan blive bedt om at fremvise gyldigt pressekort eller anden form for dokumentation, selvom du er forregistreret!

Læs mere om Copenhagen Jewellery Fair på www.copenhagenjewelleryfair.dk

Pressemedarbejder Sugasini Sooriyakumaran, Bella Center, sso@bellacenter.dk