Unge kunstnere hædres

Unge og nye innovative kunstnere blev i dag hyldet på COPENHAGEN JEWELLERY FAIR - Skandinaviens største fagmesse med smykker og ure, som løber af stablen i disse dage i Bella Center.

Unge, nye smykkekunstnere, som har mod til at skabe innovative designs, blev i dag hyldet med BRAND NEW AWARD på COPENHAGEN JEWELLERY FAIR - Skandinaviens største fagmesse inden for smykker og ure, som foregår i disse dage i Bella Center.

I år gik prisen til smykkedesigner Anne Cohen fra Vesterbro i København for hendes ’carbon rings’, som, ifølge dommerpanelet, er både elegante og nutidige. Samtidig forstår Anne Cohen at udføre et flot stykke håndværk med to forskellige materialer; carbonfiber og diamanter.

’’Jeg er overvældet og overrasket, og det giver mig kun mere blod på tanden til at foresætte mit arbejde, ‘’ fortæller Anne Cohen.

Med i prisen følger en gratis stand på næste års smykkemesse.

Få mere information om Anne Cohens design på www.annecohen.dk

Brand New Copenhagen er et tiltag fra Guldsmedebranchen, og alle deltagernes designs kan ses på COPENHAGEN JEWELLERY FAIR fra i dag og frem til søndag.

Læs mere om BRAND NEW deltagerne på: www.copenhagenjewelleryfair.dk

Få mere information hos:

Udstillingschef Bolette Hvalsøe, Bella Center, tlf. 32 47 23 01 eller e-mail: bho@bellacenter.dk

Pressemedarbejder Sugasini Sooriyakumaran, Bella Center, tlf. 32 47 26 13 eller e-mail: sso@bellacenter.dk