Unge smykketalenter hædres

På Skandinaviens største fagmesse med smykker og ure - Copenhagen Jewellery Fair, som foregår i disse dage i Bella Center - er unge og nye innovative kunstnere i fokus. I dag blev de hyldet med BRAND NEW prisen. Årets vinder blev hollandske Frans Middelhoek.

Unge, nye smykkekunstnere, som har mod til at skabe innovative designs, blev i dag hyldet med BRAND NEW AWARD på COPENHAGEN JEWELLERY FAIR - Skandinaviens største fagmesse inden for smykker og ure, som i disse dage afvikles i Bella Center.

I år blev vinderen smykkedesigner Frans Mikkelhoek fra Rotterdam i Holland. Han vandt med sin ring med navnet CONTRA, som, ifølge dommerne, er et godt allround design med godt håndværk og et stærkt koncept.

’’Jeg er meget overrasket og taknemmelig over, at dommerne har givet sig god tid til at kigge grundigt på mit design. Det fortjener det.’’ fortæller Frans Middelhoek.

Med prisen følger en gratis stand på næste års Copenhagen Jewellery Fair i Bella Center. Prisen blev i år blev uddelt af Elles chefredaktør Cecilie Christiansen.

Få mere information om Frans Middelhoeks designs på: www.jfmwerken.nl

Brand New Copenhagen er et tiltag fra Guldsmedebranchen og det er 5. år, prisen uddeles. Alle deltagernes designs kan ses på COPENHAGEN JEWELLERY FAIR i Bella Center fra i dag og frem til søndag.

Læs mere om BRAND NEW deltagerne på: www.copenhagenjewelleryfair.dk

Få mere information hos:

Direktør Christoffer Ritzau, Guldsmedenes Leverandørforening, tlf. 23 32 20 33, cr@guldsmed.dk

Presseansvarlig Sugasini Sooriyakumaran, Bella Center, tlf. 32 47 26 13, sso@bellacenter.dk