Bella Sky Comwell Hotel vinder pris

Bella Sky Comwell blev i sidste uge hædret for den unikke arkitektur. Hotellet modtog prisen International Hotel Awards for ’Best Architecture in Europe’. Prisen blev overrakt i London til arkitektfirmaet 3XN, som står bag byggeriet.

I 2011 blev Bella Sky kåret til Årets Erhvervsbyggeri i Danmark, og nu har det skæve hotel på Amager igen vundet en pris for dets unikke arkitektur. I sidste uge blev Bella Sky Comwell hædret i London med International Hotel Awards i kategorien ’Best Architecture in Europe’.

’Vi er meget stolte af prisen, da vores helt unikke design uden tvivl er et vigtigt parameter, som vi naturligvis fokuserer på i forhold til at tiltrække kunder. Dette er tilfældet for vore kernekunder inden for konference, kongres og ”forretningskvinde/mand” markedet, men også inden for det private marked, som er en kundegruppe, vi har stor glæde af at have som gæster. At kunne præsentere et så specielt og unikt design og indretning, der samtidig både er nationalt og internationalt præmieret og anerkendt, gør det langt nemmere at tiltrække kunder‘’, og så er det jo bare glædeligt, at vi i lille Danmark endnu en gang lever op til vores status i verden, som de der skaber og leverer arkitektur og design på et meget højt niveau, ‘ fortæller hoteldirektør Anders Duelund.

www.ihotelawards.com

www.bellasky.dk

Kontakt: Pressechef Sugasini Sooriyakumaran, sso@bellasky.dk

Tags:

Om os

Når Nordens største hotel med 814 værelser åbner ved Bella Center i sommeren 2011 bliver det med Comwell som partner. Navnet bliver Bella Sky – Comwell Hotel Copenhagen. Det firestjernede Bella Sky Hotel får 814 værelser, 32 mødelokaler og 175 medarbejdere udover Bella Centers. Omsætningen forventes at runde 300 millioner kroner årligt fra 2015.

• Bella Sky Comwell Hotel Copenhagen
    .