Kæmpe interesse for boliger på Søndre Havn

Søndag starter Bonava salget af boliger i Kystengen på Søndre Havn med mere end 400 boligkøbere på interesselisten

Nu på søndag d. 18. juni er der premiere på det seneste boligprojekt på Søndre Havn i Køge Kyst. Kystengen har 52 ejerlejligheder og 8 byhuse, og er skabt af den anerkendte tegnestue, Vandkunsten. I udviklingen har arkitekterne lagt vægt på at skabe rum for fællesskabet, udsigt til grønt fra alle hjem, og ikke mindst et stykke spændende arkitektur.

”Vi er særligt stolte over den variation, der er skabt med facadernes forskydning, og ikke mindst den diversitet bygningen åbner op for. I Kystengen er der nemlig plads til alle – fra seniorer til børnefamilier og singler”, fortæller arkitekt MAA Elena Astrid Rojas fra Vandkunsten.

Boligerne findes i størrelserne 65-136 kvm med 1-3 soveværelser til priser der starter ved 2.095.000 kr. Der er flere end 400 boligkøbere skrevet op til projektet, og den store interesse glæder Bonava, der er Danmarks største boligudvikler.

”Kystengen er vores første projekt i Køge Kyst, og vi glæder os til at præsentere boligerne og nabolaget”, siger Kristina Olsen, salgs- og marketingdirektør i Bonava. ”Søndre Havn er et meget attraktivt område, og jeg er sikker på at vi kan tiltrække både lokale og familier fra København”.

Arrangementet holdes på Søndre Badevej i Køge søndag kl. 11-13, hvor Bonava byder på kaffe og is i det fine vejr.

Mere information om projektet findes på bonava.dk/Kystengen