Premiere på nyt Bonava-boligprojekt i Glostrup

Nu er salget af de kommende ejerlejligheder i Egehusene ved Glostrup Stadion startet

For nyligt annoncerede boligudvikleren købet af grunden, der er nærmeste nabo til Egeparken og Glostrup Stadion, og søndag var der til premiere på ejerlejlighederne.

”I udviklingen af projektet har vi lagt vægt på at der er boliger, der passer til forskellige familiers behov”, fortæller salgs- og marketingdirektør Kristina Olsen fra Bonava. ”Nabolaget lægger naturligt op til et aktivt hverdagsliv for både yngre og ældre”.

Den vision har arkitekten, Kasper Danielsen fra Danielsen Architecture, taget til sig. ”Vi har skabt nogle hjem, der på den ene side har en høj funktionalitet, som gør at det bliver et dejligt sted at bo”, fortæller han. ”Samtidig er der en fin kontakt til nabolaget, hvor den omkringliggende natur spiller godt sammen med boligerne”.

Projektet på Stadionvej består af 4 bygninger med 12 ejerlejligheder i hver. De 2-4 værelses lejligheder er på 77-133 kvadratmeter og der er altan eller terrasse til alle boliger. Som noget særligt fremhæver boligudvikleren den fælles tagterrasse, der er kan anvendes af beboerne.

”Vi har spurgt mere end 8,000 mennesker om hvad der får dem til at trives i deres nabolag”, fortæller Kristina Olsen. ”Tryghed, grønne områder og mulighed for at have planter omkring sig ligger helt i top. Derfor valgte vi at lave en stor tagterrasse i Egehusene, hvor beboerne kan dyrke både fællesskab og krydderurter”.

Bonava forventer at starte byggeriet, så de første beboere kan flytte ind allerede i december 2018.

Mere information på https://www.bonava.dk/bolig/glostrup/egehusene/etape-i