Boozt.com indgår samarbejde med adidas og Reebok

Boozt.com, en af Nordens førende mode webshops, har indgået aftale med adidas og Reebok, om at sælge deres produkter på Boozt.com. Aftalen omfatter Reebok Classic og adidas Originals lifestyle kollektionerne indenfor sko, tøj og tilbehør. Derudover vil Boozt.com føre et udvalg af adidas og Reebok "Sport Performance” produkter indenfor sko, tøj og tilbehør.

Hermann Haraldsson, CEO Boozt AB, siger:

”Vi er stolte over, at kunne tilbyde vores kunder stærke brands som adidas & Reebok. De to brands vil være med til at styrke vores udvalg indenfor athleisure- og sportskategorien. Vi ser en stor og stigende interesse og efterspørgsel efter netop athleisure trenden - den hybride trend, som forener mode og det sporty look”.

Kalle Kickuth, Senior Director Sales hos adidas Nordics, siger:

“Vi ser frem til at arbejde med Boozt.com, en stærk nordisk on-line spiller. Boozt tilbyder et stærkt udvalg af såvel a både etablerede og nyere nordiske og internationale livsstilsbrands, og vi føler, at der er et stærkt match med vores egne brands.”

adidas og Reebok lanceres allerede i efterårssæsonen 2018 med de første varer live i sensommeren i år.

Aftalen med Reebok og adidas ændrer ikke på Boozts finansielle guidance.

For yderligere information:

Karsten Anker Petersen / Head of IR & Corporate Communication (Interim) / Phone: +45 53 82 17 54 / Email: kap@boozt.com

Denne information blev offentliggjort kl 08:00 08. februar 2018.

Boozt er en førende og hastigt voksende teknologivirksomhed, der sælger modetøj online. Boozt omsatte for 1,2 mia. kr. I 2016. Boozt tilbyder sine kunder et moderne udvalg af modemærker, der er relevante for en bred vifte af livsstilsorienterede kunder, hovedsageligt via Boozt.com. Virksomheden er fokuseret på at bruge avanceret, internt udviklet teknologi til at levere den bedst mulige kundeoplevelse. Med en aktiv kundebase på over 967.000 og tæller tiltrækker Boozt.com mere end seks millioner besøg pr. måned. Udover Boozt.com driver firmaet også webshoppen Booztlet.com og detailbutikker Booztlet og Beauty af Boozt i Danmark. For mere information, besøg www.booztfashion.com.

Tags:

Citater

Vi er stolte over, at kunne tilbyde vores kunder stærke brands som adidas & Reebok. De to brands vil være med til at styrke vores udvalg indenfor athleisure- og sportskategorien. Vi ser en stor og stigende interesse og efterspørgsel efter netop athleisure trenden - den hybride trend, som forener mode og det sporty look.
Hermann Haraldsson, CEO Boozt AB