Braun MX2050 er en kraftfuld og elegant blender, som kan klare hårde opgaver - og maskinvask

Braun fortsætter et produktudviklingsspor, hvor design er i førersædet, men uden at give afkald på funktion og anvendelighed. Den kraftfulde blender Braun MX2050 er et godt eksempel på hvordan disse ambitioner forenes.

”Vi ved at design er utroligt vigtigt for danske forbrugere – ikke mindst i denne produktkategori. Det kræver et lækkert design, hvis et husholdningsapparat skal stå fremme i et køkken”, siger Peter Wallentin, PR Manager for Braun i Norden. ”Samtidigt er det ikke nok med et flot design, udformningen er bare en af de ting, vi forholder os til, når vi køber et produkt. Multifunktionalitet og anvendelighed er også nøgleord, når det gælder køkkenmaskiner, og det er ofte afgørende, at delene kan komme i opvaskemaskinen. Med denne blender tillader jeg mig at påstå, at vi imødekommer alle disse krav på bedste vis.”

Braun MX2050 er elegant designet med en kraftfuld motoreffekt på 525 Watt og 5 hastigheder samt pulsfunktion for korte, hurtige miks. Blenderen har en rummelig glaskande på hele 1,75 liter, hvilket gør det muligt at tilberede store portioner på én gang. Glaskanden, i kombination med den kraftfulde motor, kan også klare mere krævende opgaver, som at knuse is, hurtigt og enkelt. Blenderen klarer alt fra fristende frugtpuréer til varme supper eller drinks med knust is. Selv større portioner blendes perfekt på nogle få sekunder.

Glaskanden har et integreret litermål og et aftageligt låg. Knivbladene af rustfrit stål er lette at fjerne, hvilket letter rengøringen og gør den mere sikker. Kanden, låget og knivbladene tåler opvaskemaskine. Braun MX2050 har også et integreret sikkerhedssystem, hvilket gør, at blenderen kun virker, når bladene er korrekt monteret, og når skålen er placeret rigtigt. Anbefalet pris er 799 kroner.

For mere information om Braun, kontakt venligst;                 For billeder eller produkter til test, kontakt venligst;
Peter Wallentin, PR Manager                                                    Braun Norden  Matilde Clausen, MSL
Telefon: 46 8 5352 8456                                                            Telefon: 3024 0115
Email: wallentin.p@pg.com                                                       Email: matilde.clausen@mslgroup.com

Om Braun
Braun, datterselskabet af Procter & Gamble, er grundlagt i Tyskland i 1921 og fremstiller et bredt sortiment af små husholdningsapparater der forener innovation, pålidelighed og kreativt design. Disse rangerer lige fra elektriske barbermaskiner og skønhedsprodukter til husholdningsapparater. Brauns produkter distribueres til hele verden. Besøg venligst http://www.braun.com for de seneste nyheder og informationer om Braun.
Med drift I omkring 80 lande, P&G brands er tilgængelige I mere end 180 lande på verdensplan. Besøg venligst http://www.pg.com for de seneste nyheder og information omkring P&G og deres brands.

Tags: