Braun Satin Hair 7 – den komplette hårstylingserie til den kvalitetsbevidste kvinde

Med sin Satin Hair 7-serie har Braun samlet alt, hvad den kvalitetsbevidste kvinde har brug for inden for hårstyling. Uanset om du er til festlige krøller, glat opsat hår eller en stor voluminøs løs manke, så er der et hårstylingsredskab i serien, der problemfrit og skånsomt hjælper dig til en flot og holdbar frisure hver gang.

Braun har altid været på forkant med design og produktudvikling og var blandt andet de første på markedet, der introducerede det klassiske pistolhåndtag, som nu betragtes som standard. Braun bliver betragtet som markedsledende inden for produktudvikling, hvilket blandt andet ses i den banebrydende IONTEC-teknologi, der nu er standard i alle Serie 7-produkter. IONTEC-teknologien beskytter håret ved at omgive det enkelte hårstrå med millioner af ioner, der tiltrækker fugtgivende partikler og derved genskaber hårets glans og glathed, samtidig med at risikoen for statisk hår formindskes. Håret føles og ser sundere ud ved brugen af Braun Satin Hair 7-serien, og kruset og elektrisk hår reduceres.

”For os er det indlysende, at hjemmehårstyling skal være på niveau med frisørstandarden og give et flot resultat uanset hårtype og frisure,” siger Hanna Jonasson Drotz, PR-manager for Braun Beauty i Norden. ”For eksempel er den skandinaviske hårtype kendt for at være meget fin og skrøbelig, og skal selvfølgelig behandles derefter for at få et godt resultat. Med stylingsredskaberne i Satin Hair 7-serien kan man kan selv regulere varmen, så den passer til ens egen hårtype, og dermed få en personlig styling, som er skånsom, effektiv og holdbar.”

Satin Hair 7-glattejern – frihed til at style

Glattejernet genopretter hårets glans og efterlader det sundt. De keramiske plader med NanoGlide glider let gennem håret og efterlader håret glat med holdbare resultater. Den hurtige opvarmning afhjælper en stresset morgen, mens temperaturen nemt kan reguleres efter hårtype og stylingmetode og sikrer, at glattejernet aldrig bliver for varmt. Vejledende pris 599 kr.

Satin Hair 7-børste – øjeblikkelig glans med et enkelt strøg

Børsten der hurtigt bliver et ”must-have”, er perfekt til at have i håndtasken, så man altid kan børste håret, og bevare hårets glans og lethed hele dagen. Med enkelte strøg udreder du nemt filtret hår. Vejledende pris er 499 kr.

Satin Hair 7-krøllejern – Friske, luftige krøller med strålende glans

For dem, der længes efter Hollywood-krøller, er Satin Hair 7 krøllejernet en hurtig måde til at opnå det på. Med justerbar temperatur tilpasset hårtype, giver det en blid, men effektiv behandling af håret og sikrer krøller, der holder under hele festen. Den er desuden udstyret med køleeffekt på siderne, som letter hele styling-processen og en unik designet ceramic care-cylinder skåner hårets spidser. Vejledende pris er 449 kr.

Satin Hair 7-hårtørrer – perfekt styling uden at skade håret

En hårtørrer der leverer frisørresultater uden, at du behøver at forlade hjemmet. Den er udstyret med Satin Ion-teknologi, tre forskellige varmeindstillinger og to forskellige luftindstillinger, der efterlader håret med et glansfuldt og personligt stylet look. Hårtørreren er udstyret med Satin Protect Drying, der med termisk tilpasning giver en skånsom tørring uanset hårtype. Vejledende udsalgspris er 449 kr.

For yderligere information om Brauns produkter og inspiration fra hårstylist Sascha Breuer, se:

braun.com/dk/hair-care/style-inspiration.

Yderligere information om Braun, kontakt venligst:

Hanna Jonasson Drotz, PR-manager Braun Beauty Norden

E-mail: jonassondrotz.h@pg.com

For billeder eller produkttest, kontakt venligst:

Christine Monberg, MSL

Telefon: +45 2343 9269

E-mail: christine.monberg@mslgroup.com

P&G Beauty making beauty dreams real. Med flere end 100 varemærker i mere end 127 lande er P&G Beauty en ledende global skønhedsvirksomhed. P&G Beauty tilbyder etablerede varemærker for at opfylde alle skønhedsrelaterede behov, herunder:

Pantene®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Max Factor®, Sassoon Professional®, Wellaflex®, Sebastian Professional®,

Koleston®, Venus®, Gillette®, Oral-B®, Braun®, SK-II®, Wella Professionals® samt dufte fra Hugo®, Boss® og Lacoste®.

Besøg http://www.dk.pg.com for de seneste nyheder og mere information om P&G.

Tags: