Kraftfuld kødhakker til dig der vil have helt frisk kødfars og hjemmelavede pølser

Pressemeddelelse, 6. december 2011

Trenden med at danskerne bliver mere interesseret i mad og madlavning fortsætter. Samtidigt bliver vi mere opmærksomme på råvarernes betydning for slutresultatet. Det indebærer, at mange af de gamle klassiske husholdningsredskaber nu gør comeback i den danske husholdning.

”Kødhakkere er noget, som mange forbinder med gammeldags husholdning, men faktum er, at produktsortimentet øges hurtigt i Danmark”, siger Peter Wallentin, PR Manager for Braun i Norden. ”Jeg tror, at udviklingen drives af en øget prisbevidsthed, som følge af højere kødpriser, men også et ønske om at være sikker på, at det hakkede fisk og kød er helt friskt. Det har helt klart en charme at lave sin egen kød- eller fiskefars eller at stoppe sin egen pølse.”

Braun G1500 er en meget kraftfuld og prisvenlig kødkværn til anvendelse i hjemmet. Den hakker kød, fisk og grønsager m.m. Effekten er hele 1500 watt, hvilket gør, at hakkeren hurtigt og enkelt kan klare store mængder kød. Braun G1500 kommer med tre forskellige skiver i rustfrit stål med tre forskellige hulstørrelser; 3 mm, 4,5 mm og 8 mm samt et pølsehorn så man kan fylde sine egne pølser. Vejledende udsalgspris er 1190 kroner.

For mere information om Braun, kontakt venligst;                           For billeder eller produkter til test, kontakt venligst;
Peter Wallentin, PR Manager                                                              Braun Norden  Matilde Clausen, MSL
Telefon: +46 8 5352 8456                                                                    Telefon: +3024 0115
Email: wallentin.p@pg.com                                                                 Email: matilde.clausen@mslgroup.com

Procter & Gamble