Semco Danmark bliver til Bravida

Semco Danmark bliver til Bravida (København, den 6. marts 2003) Fredag 7. marts lanceres det nye Bravida i Danmark. To organisationer har påbegyndt integrationsprocessen og 8000 kunder og medarbejdere er inviteret til et familiearrangement, der afholdes 11 forskellige steder i landet. Omprofileringen af 650 biler, bygninger og arbejdstøj til alle medarbejdere løber ligeledes af stablen denne dag. - Semco er et velkendt navn i Danmark med historiske rødder. Vi har naturligvis kraftigt fokus på, at vore kunder skal kunne genkende os og være orienterede om, hvad der sker, derfor prioriterer vi information til markedet generelt såvel som den interne information til medarbejderne siger Jesper Haugaard, adm. direktør i Bravida Danmark A/S. Parallelt med lanceringen overfor kunder og medarbejdere og omprofileringensprocessen starter også en reklamekampagne, som informerer om navneskiftet fra Semco Danmark til Bravida Danmark. Reklame på TV 2 og i branchens fagblade skal sikre, at så mange som overhovedet muligt får kendskab til navneskiftet. Semco Danmark A/S blev købt af Bravida Koncernen den 9. oktober 2002, da den tidligere ejer, C.W. Obel valgte at sælge sin installations- og servicevirksomhed fra. EU godkendte Bravidas køb af Semco Danmark, Prenard AB og Totalinstallatören AB i syd Sveige den 16. december 2002. Lanceringen af det integrerede Bravida og Semco Danmark markerer en ny start for Bravidas satsning på dette vigtige marked. Det nye Bravida i Danmark har ca. 2000 medarbejdere og ledes af Jesper Haugaard. For yderligere information, kontakt: Max Kjelstrup, Marketing Koordinator, Bravida Danmark A/S, tel; +45 4322 1130 Anne Karin Augland, Kommunikationsdirektør Bravida Koncernen, tel; +47 901 30 100 Se også www.bravida.dk Bravida i Danmark leverer total- og/eller enkeltløsninger indenfor el, VVS, ventilation og bygningsinstallationer. Selskabet har ca. 2100 medarbejdere fordelt over hele landet. Se også www.bravida.dk Bravida ASA er Nordens største tekniske totalleverandør med ca. 14 500 medarbejdere i Norge, Sverige og Danmark. Selskabet er registreret i Norge med hovedkontor i Stockholm. Bravida leverer fremtidsrettede løsninger indenfor informations- og kommunikationsteknologi (IKT), tele- og data, ventilation, rør, elektro og intelligente løsninger. Bravida håndterer hele leverancen fra design og projektering til installation, drift og vedligehold. Medarbejderne er findes på mere end 400 lokaliteter i Norden. Se også www.bravida.no ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/06/20030306BIT00080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/06/20030306BIT00080/wkr0002.pdf