F-Secure forstærker organisationen i Danmark

København, d. 31. oktober 2011 - 2011 har været et rigtig godt år for F-Secure i Danmark med vækst på alle forretningsområder. Ambitionerne for 2012 er høje for at øge engagementet hos eksisterende kunder samt adressere nye partnere i det danske marked.

Det er derfor med glæde, at vi kan byde Paw Hansen velkommen til F-Secure organisationen fra d. 1. november. Paw tiltræder stillingen som Sales Account Manager med salgsansvaret for de tre forretningssegmenter: Operatør Services, Corporate Business og Direct Consumer.

Paw har omfattende erfaring fra it-sikkerhedsbranchen i Danmark, senest med sin baggrund hos distributøren Infinigate, hvor han blandt andet har arbejdet med leverandørerne Trend, Sophos, Symantec, SonicWall og Fortinet. Tidligere har Paw arbejdet i tekstil-branchen med omfattende drift- og projektansvar. Paw tilfører F-Secure salgsdrive, personligt engagement og god teknisk indsigt.

Privat er Paw samboende med sin kæreste og lille datter. Fritiden bruger han på tid med familien, at træne overarmene og opleve den vide verden.

Paws kontaktinformationer er:
Fastnet telefon: 32 47 33 18
Mobil telefon: 31 51 24 84
E-mail: paw.hansen@f-secure.com

Vi byder Paw velkommen til F-Secure.

For mere information kontakt venligst:
Michael Dahl
Director Regional Operations, F-Secure
Tlf.: 45 2629 8847
E-mail: michael.dahl@f-secure.com

F-Secure - Beskytter det uerstattelige
Mens du bruger tid på det, der giver mening for dig, så beskytter vi dig, når du er online, uanset om du bruger en computer eller smartphone. Vi tager også backup af dine filer og gør det muligt for dig at dele dine filer med andre. Vores services er tilgængelige gennem flere end 200 operatører overalt i verden og værdsættes i millioner af hjem og virksomheder. F-Secure blev grundlagt i 1988 og er børsnoteret på NASDAQ OMX Helsinki Ltd. www.f-secure.com