Pressemeddelelse: Hold æblet frisk med F-Secure

Nu kan du beskytte din elskede Mac mod uønskede gæster og it-kriminelle med et nyt it-sikkerhedsprogram fra F-Secure, der er særligt udviklet til de populære Macs. Løsningen er tilgængelig som betaversion og kan downloades gratis.

København, den 27. maj 2009 – Macs er populære blandt danskerne, men det er Macs også ved at blive blandt it-kriminelle, og i takt med at Apple vinder flere markedsandele, jo flere Mac-speficikke vira udvikles der også. Derfor har it-sikkerhedsfirmaet F-Secure udviklet en Mac-antivirusløsning, der kan holde de uønskede vira fra døren. Man kan downloade betaversionen helt gratis og beskytte sin elskede Mac allerede i dag. F-Secures Mac-løsning kan køre på en Intel processor baseret Mac med OS X version 10.5 (Leopard) eller nyere. Download den gratis Mac-antivirusløsning fra F-Secures betaprogramside: http://www.f-secure.com/en_EMEA/support/home-office/beta-programs/