Børnetøj til 60 procent under butikspris på shoppingsitet for medlemmer

Tidsbegrænsede kampagner kun for medlemmer — det er konceptet der gennem de seneste måneder har opnået succes i Skandinavien. På shopping sitet Campadre.dk kan du handle eftertragtede varemærker til priser langt under butikkernes. Lige nu finder du børnetøj fra flere forskellige mærker.

Hver dag begynder der nye kampagner på shopping sitet. Aktuelt lige nu er det svenske børnetøjsmærke The Brand. Det er en kombination af mode, rock n´ roll og leg, der fremhæver den specielle karakter i disse klæder. — Vi ser at børnetøj er populært på Campadre. Mange af produkterne bliver hurtigt udsolgt. Det her er en måde at give vores medlemmer adgang til mærker som man ellers kan have svært ved at få fat i eller synes er for dyre, siger Krister Mossberg, adm.dir. og grundlægger af Campadre. Ugens kampagner indeholder også børnetøjsmærker som Cheeky Monkey og Gangstar der begge fremstiller økologiske klæder for børn. Medlemskabet hos Campadre er gratis og som medlem binder man sig ikke til at købe noget. Besøk Campadre på www.campadre.dk For pressebilleder, klik ind på http://www.campadre.dk/press/press-photos/