Campadre den første webbshop der sælger Moncler på nettet

I et eksklusivt miljø på nettet, kun åbent for medlemmer, tager tøjmærket Moncler nu skridtet ud på Internettet. Ingen skandinavisk webshop har tidligere haft mulighed for at tilbyde tøj fra det anerkendte franske skimærke. Shoppingsitet Campadre bliver de første til at tilbyde skandinaviske kvinder at handle Moncler på nettet.

Glinsende jakker med retrofølelse er det franske skimærke Monclers signatur. Ydertøjet ses nu ligeså ofte på gågaderne i byerne, som på skibakken. Indtil nu har Moncler kun solgt sit tøj gennem butikker, men tager nu også salget til Internettet gennem en kampagne på shoppingsitet Campadre. Besøg Campadre på www.campadre.com. Det er et udvalg af Monclers lidt tyndere jakker der kan købes i få dage – til 40 procent under normal butikspris. Kampagnerne på Campadre er dog kun åbne for medlemmer, eftersom Campadre er et lukket shoppingsamfund. – Vi er utroligt stolte af, at kunne tilbyde, som den første skandinaviske webshop, Moncler til vores medlemmer. Uanset hvor i landet man bor kan man nu gennem os, få fat i de eftertragtede jakker, siger Krister Mossberg, adm.dir. for Campadre. For at få fat i en af jakkerne skal man være hurtig – kampagnerne på Campadre kører kun i et par dage. Konceptet med tidsbegrænsede kampagner kun for medlemmer kommer oprindeligt fra Frankrig, men er nu også blevet en succes i Skandinavien. Campadre har siden starten i år fået over 180 000 medlemmer. Besøk Campadre på www.campadre.com For pressebilleder, klik ind på http://www.campadre.com/press/press-photos/