Eksklusiv BVLGARI kampagne på shopping sitet Campadre.com

I løbet af en uge har du mulighed for at handle udvalgte smykker fra Bulgari, op til 50 procent under normal pris. Det er shopping sitet Campadre.com der sælger udvalgte smykker fra de allerede klassiske kollektioner Bulgari-Bvlgari, Bvlgari Parentesi Collection og New Parentesi Collection.

På onsdag d. 5. august klokken 12:00 starter en kampagne på Campadre.com med specielt udvalgte smykker fra Bulgari til priser langt under de normale. Smykkerne der indgår i kampagnen er i 18 karat hvid- og rødguld med diskrete indgraveringer, kendetegnet for Bulgari-Bvgari kollektionen og Parentesi-kollektionerne. – Bulgari har været førende inden for den italienske stil for luksus smykker i mere end et århundrede. Vi er stolte af, at kunne tilbyde vores medlemmer Bulgarismykker fra så klassiske kollektioner, siger Campadres adm.dir. Krister Mossberg. For at deltage i kampagnen skal man være hurtig – der findes kun et begrænset antal smykker og kampagnen løber kun frem til den 12. august. For at deltage i kampagnerne på Campadre skal man også være medlem. Medlemskabet er gratis, men antal af medlemskaber er begrænset. På onsdag starter der også kampagner med blandt andet Roberto Cavalli og Smirk. Besøg Campadre på www.campadre.com. For mere information og presse login, kontakt venligst: Krister Mossberg Adm.Dir. Campadre +46 768-28 28 99 krister@campadre.com