Eksklusivt udvalg designet for hjemmet

Forny dit hjem med enkle midler. Lige nu kan du finde eksklusivt design der fornyer og pifter dit hjem op, fra mærker som Rice, Lexington og Esprit på Campadre.dk — op til 60 procent under den normale pris.

At skabe en ny følelse i dit hjem, behøver ikke at koste en formue. Sæt farver på dit hjem med udvalgte indretningsdetaljer. På Campadre.dk finder du lige nu flere kampagner fyldt med dekorative accessories for dit hjem — desuden til priser langt under de normale. Det danske mærke Rice er et af de varemærker, som du lige nu finder på shoppingsitet. Senere på ugen starter der også kampagner med det klassiske indretningsmærke Lexington, samt trendige vaser og puder frå Esprit. Kampagnen kører kun i få dage - og det er kun medlemme der kan deltage i tilbudene. Medlemskabet er gratis, men medlemsantalet vil blive begrænset. Konceptet med medlemssites der gennem tidsbegrænsede kampagner tilbyder eksklusive varemærker langt under butikspris kommer oprindeligt fra Europa. Campadre er Skandinaviens største shoppingsite for medlemmer. Siden opstarten i februar har 200 000 medlemmer tilmeldt sig. Besøk Campadre på www.campadre.dk For pressebilleder, klik ind på http://www.campadre.dk/press/press-photos/