Herlig herretorsdag — shopping med fokus på herremode

Tøj fra Hust og sko fra Kenzo. På fredag starter der kampagner med fokus på herremoden, på shopping sitet Campadre.com, til priser langt under butikkernes. For at deltage i kampagnerne, skal man være hurtig — kampagnerne på Campadre kører kun et par dage.

I dag torsdag kl 12.00 starter en kampagne med tøj, fra kreative og nyskabende Hust på e-handelssiden Campadre. I kampagnen indgår der blandt andet skjorter og trøjer fra det populære danske mærke og de sælges til 50 % af den normale pris. Klæderne er af typisk Hust-snit, med asymmetrisk knaplukning og andre detaljer der er iøjefaldende. De nærmeste dage kan du også købe sko fra Kenzo på Campadre.com. Du finder sko der både passer til hverdag og til jakkesæt, til 50 procent under butikspris. For at deltage i kampagnerne, skal du være medlem på shopping sitet, eftersom Campadre.com kun er åbent for medlemmer. Medlemskabet er gratis, men antallet af medlemskaber er begrænsede. Besøg Campadre på http://www.campadre.com For pressebilleder, klik ind på http://www.campadre.com/press/press-photos/