Kampagne på retroklæder for børn

Retro skjorter, velourtrøje, jakker og jeans á la James Dean. Lige nu finder du økologisk børnetøj med 70er følelse fra Moonkids på Campadre.com, til 50 procent under de normale priser.

Den 3 september kl 12.00 starter en kampagne med udvalgte klæder fra det svenske mærke Moonkids på Campadre.com, Sveriges første medlemsbaserede shopping site. T-shirts, jeans, skjorter, jakker inspirerede af 70ernes farver og snit indgår i kampagnen. Svenske Moonkids skaber klæder der har en god pasform og er så skønne at bære, at barnet længes efter dem når tøjet hænger til tørre. Mange af klæderne passer både piger og drenge. Du kan altid klæde dine børn i klæder fra Moonkids med god samvittighed. Klæderne fremstilles i Europa og materialevalg og produktionsprocesser er tilpassede for minimal miljøpåvirkning. For at deltage i kampagnen skal man være medlem på sitet, eftersom Campadre er et medlemsbaseret site. Medlemskabet er gratis og indebærer ingen forpligtelser. I løbet af ugen starter der også kampagner fra blandt andet Hope, Puma Alexander McQueen. Log ind på Campadre.com for at se kampagnen. For at få del i kampagnen skal man være hurtig – kampagnerne på Campadre er kun aktive i et par dage. For pressebilleder, klik ind på http://www.campadre.com/press/press-photos/