Luksus-parfumer på nettet - til unikke priser

Er der længe til næste ferie? Nu kan du droppe Taxfree Shoppen og klikke din parfume hjem på nettet i stedet. Lige nu finder du luksus-parfumer til både kvinder og mænd til unikke medlemspriser på shopping-portalen Campadre.

I løbet af ugen starter kampagner med populære dufte fra Burberry og Caroline Herrera med op til 40% på Campadre.dk. Shopping-sitet er Skandinaviens største "Private shopping club". Det europæiske koncept med tidsbegrænsede kampagner kun for medlemmer er siden sidste år blevet stort også i Danmark. Det er gratis at være medlem, men antallet af medlemskaber er begrænset for at bevare eksklusiviteten. Besøk Campadre på www.campadre.dk For pressebilleder, klik ind på http://www.campadre.dk/press/press-photos/