Odd Molly hos Campadre.com

På mandag den 5. oktober kl. 12.00 starter en kampagne med specielt udvalgte klæder fra Odd Molly på Campadre. Toppe og kjoler med unik karakter til priser langt under butikkernes. For at deltage i kampagnen bør man være hurtig - kampagnerne på Campadre løber kun i et par dage.

Tidsbegrænsede kampagner kun for medlemmer - det er konceptet der siden februar i år har opnået succes i Skandinavien. I få dage tilbydes nu eksklusivt udvalgte klæder fra Odd Mollys kollektioner på Campadre.com, op til 60 procent under den normale pris. Svenske Odd Molly er kendt som et blæret mærke, med en egen stil og karakter i alle klæder. For at deltage i kampagnen skal man være medlem på sitet, eftersom Campadre er et medlemsbaseret site. Medlemskabet er gratis og indebærer ingen forpligtelser. Besøk Campadre på www.campadre.com For pressebilleder, klik ind på http://www.campadre.com/press/press-photos/